martes, 15 de enero de 2013

1r i 2n dia de dieta!!! ANA


Hola! Torno a estar de dieta!! Millor dit, de cura depurativa. L'experiència de l'any passat va ser molt bona, així que aquest any vull repetir-la pels mateixos motius. Començo a conèixer quins aliments puc digerir i quins no (sembla una tonteria però costa identificar-los bé), i a més a més vaig deixar de fumar fa 4 mesos, així que espero que aquesta cura sigui més profunda que les anteriors i acabi de fer una bona desintoxicació.
Avui ja és el meu segon dia, m'hagués agradat fer una introducció i escriure unes ratlles el primer dia, però és que tot ha anat molt depresa!
Ahir va ser un dia molt tranquil (o millor dit, un dia molt assossegat). Un dilluns de gener fred i gris, però un bon dia. Vaig començar amb moltíssimes energies i no vaig passar gana. Cap al vespre vaig començar a trobar-me cansada i aquesta nit he dormit molt bé.
Avui m'ha costat aixecar-me del llit, però ho he aconseguit, m'he posat el banyador i he anat a fer unes piscines al Dir, hi he estat molt poqueta estona, però m'ha ajudat a despertar-me! El dia d'avui m'ha passat més ràpid, i a més a més no he tingut gens de gana ni cap tipus de temptació, així que no em puc queixar.
Estic una mica preocupada per demà, ja que al sortir de la feina he de passar pel Clínic, i després anem amb en Miquel al teatre. Serà un dia llarg i em fa por adormir-me enmig de l'actuació, així que potser no tornaré a escriure fins dijous.
La meva intenció és arribar a fer els 10 dies, però caldrà veure com em vaig trobant, sobretot durant el cap de setmana! En tot cas, a diferència d'altres anys, aquest any estic molt més ben preparada, és com si tingués més control sobre el meu cos, els impulsos i l,ansietat. Deixar de fumar m'ha ajudat molt a treballar aquestes àrees i tinc la sensació que a l'acabar la desintoxicació seré més forta i més capaç. Així que tan sols em queda esperar que tota aquesta transició sigui agradable i en pugui treure'n el màxim profit :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario