martes, 22 de enero de 2013

9è dia de dieta!!! ANA


One day left!! Queden exactament 24 hores per poder fer el meu primer àpat i no tinc paraules per descriure com n'estic de contenta :)
El dia d'avui ha sigut molt similar al d'ahir, les hores han passat rapidíssim i no he passat gens de gana, a més segueixo més contenta que un gínjol!
Fa una estona tornava a pensar en el poc control que tenim sobre el nostre inconscient, em fa ràbia pensar que no en sóc del tot propietària d'aquests impulsos... ells són els encarregats de la meva addicció al tabac, de l'ansietat i d'una alimentació incorrecte... quin és el camí per arribar a controlar aquests impulsos? qui els ha posat allà? per què ens tornem addictes al sucre o al tabac amb tanta facilitat? i per què n'és tan dificil sortir-ne?
El cas és que després d'aquests 10 dies m'agradaria tenir més control sobre aquest jo inconscient, ha sigut un exercici mental extraordinari: ana conscient versus ana inconscient... i crec que n'he aprés moltíssim de mi mateixa. Te'n adones que pots arribar molt més enllà si t'ho proposes i ho desitges, només cal adoptar una actitud positiva i estar motivat per arribar a aquest jo inconscient, encara que només sigui a una punta de l'iceberg. I tot plegat et dona més seguretat amb tu mateix i fins i tot, més felicitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario