jueves, 24 de enero de 2013

10è dia de dieta!!! SIN PIZZA Y SIN CERVEZA, ANA NO PIERDE LA CABEZA


C'est fini!!!!! Ahir vaig acabar la cura i vaig poder fer el meu primer mos. Finalment vem anar a un japonès i vaig fer un caldo d'algues i una mica de sushi... en principi hauria d'esperar un parell de dies més a introduir les llegums, però no em vaig poder resistir a menjar-ne unes peces :p
Tinc l'estómac bastant tancat, i m'omplo molt ràpid, però estic degustant cada àpat de mala manera, avui només he menjat fruita i verdura i estic encantadíssima.
Un cop més, no tinc l'estómac obert a plats pre-cuinats, refinats o fregits, em regiren la panxa.
En fi! I arribat l'últim dia, m'agradaria treure unes conclusions finals, tot i que no deixaré de repetir una i una altra vegada els mateixos conceptes: mengem molt malament, mengem masses sucres i masses productes processats, cuinem els aliments de forma incorrecta i el que és més greu, és que gran part de nosaltres ja no sabem apreciar un bon plat de verdures o de productes frescos sense processar-los, considerem que no tenen prou sabor, i és mentida! el problema és que ens estem tornant addictes a aliments processats amb sabor químic i sense valor nutricional.
No em vull tornar una radical lluitadora donant la vara a tothom sobre els bons hàbits, no estic descobrint la sopa d'all... però tingueu seny fills meus!! :p
A part de tot això, si algú mai s'anima a provar aquesta cura viurà una experiència personal molt intensa. A mi m'ha anat molt bé tant física com psíquicament... i si tot va bé, potser ens tornem a veure l'any que ve XD

No hay comentarios:

Publicar un comentario