jueves, 17 de enero de 2013

3r i 4rt dia de dieta!!! ANA


Quart dia!!! Yuhuuuu!!
Ahir vaig arribar tard a casa i no vaig tenir temps d'escriure unes línies. Vaig estar tot el dia molt capficada en temes personals, potser per això no vaig pensar massa en el menjar ni vaig passar gana, ni tan sols em vaig poder acabar la meva beguda de sirope.
Aquesta nit he tingut un somni molt lleuger, però tot i això m,he llevat amb moltíssima energia. Ja he entrat al següent nivell, en el que el cos agafa energia d'un altre lloc... o potser optimitza de forma diferent els recursos que té, no ho sé. El cas és que em costa menys. A més a més ja no tinc el desig de tastar cap aliment. Ara faig l'esforç d'imaginar-me tota la quantitat de menjar que consumeixo en un dia, i no acabo d'entendre com pot ser que bevent 1,5L d'aigua amb llimona i una mica de sirope em saciïn igual... o més!! Hi ha dies que arribo a casa amb una gana de rinoceront, i en canvi ara, no tinc cap necessitat d'haver d'atacar els calaixos de la cuina.
Segurament el problema no és la quantitat d'aliment que ingerim, sinó la qualitat... Així que faig un crit a l'Ana del futur: no et faci mandra passar més temps a la cuina i preparar-te un plat sa i nutritiu, abans que optar pel menjar ràpid i fàcil, perquè no et saciarà i a més a més et crearà addicció!! És el peix que es mossega la cua :(
En fi... millor deixo d'escriure per avui, tinc la sensació d'estar dient una bajanada rera l'altra, jijijijiji,  hauré de passar a escriure aquest blog offline si no vull acabar ingressada al psiquiàtric :$

No hay comentarios:

Publicar un comentario