viernes, 18 de enero de 2013

5è dia de dieta!!! ANA


Ieeeeejaaa!!! Ja en són 5!!!!
Encara em queda la meitat, però segueixo molt animada. La setmana ha passat volant i no estic passant gens de gana, així que espero que els pocs dies que em queden siguin tan o més fàcils. Avui he començat el dia amb energia, no m'ha calgut beure gaire sirope i les hores a la feina han passat molt ràpid, però he estat bastant preocupada pel cap de setmana. La primera vegada que vaig fer la cura ho vaig passar molt malament durant el cap de setmana i no m'agradaria repetir-ho. Per sort, hem planificat bastant bé totes les hores amb en Miki i no hi haurà gaire temps per avorrir-se :)
Cal dir que a vegades em persegueix la sensació de prohibició... no puc fer això, no puc tastar allò... i em poso trista. Si hi penses, veus que no és necessari picotejar aquell aliment, mengem per gula i per impuls, pel "plaer" que ens produeix menjar, però no és una necessitat biològica... és curiós veure-ho des de fora. Potser el 50% del que mengem l'utilitzem per subsistir, i l'altre 50% per crear endorfines de la felicitat... llavors, utilitzem el menjar com un antidepressiu?
Seguiré pensant-hi... :p

No hay comentarios:

Publicar un comentario