lunes, 21 de enero de 2013

8è dia de dieta!!! ANA


Dilluns un altre cop! Avui ja és el meu 8è dia i estic eufòrica. He tingut moltíssima energia i una actitud especialment positiva, no sé si són els efectes del sirope, o si són les ganes d'acabar-lo. Em moro de ganes de mastegar, de mossegar una poma, provar una sopa de miso o tastar unes peces de sushi...
Em segueix sobtant que dia rera dia tingui més i més energia, més i més positivisme i fins i tot més felicitat, senzillament estic contenta, però no sé si és perquè estic a punt d'assolir un repte i una superació personal, o bé si són els propis efectes de la cura, l'alliberació de residus i toxines, boles de greix, cel.lules mortes...
Arribat aquest punt em plantejo si mai tindré la certesa absoluta de que aquesta desintoxicació m'aportarà beneficis tangibles a llarg plaç, o bé si sóc una friki fent el panoli! El cas és que jo hi crec en els beneficis del dejuni i en l'importància de l'alimentació sobre la nostra salut i estat anímic... la ment és més forta que el cos, així que potser només per això ja val la pena. És un concepte una mica estrany, ja que juguem a fet i a amagar amb nosaltres mateixos, juguem a intentar dominar la nostra ment per obtenir canvis al nostra cara més externa... sé que m'estic posant massa filosòfica, però a mi em sembla veure-ho bastant més clar!

No hay comentarios:

Publicar un comentario