domingo, 20 de enero de 2013

6è i 7è dia de dieta!!! ANA


Yuuuupiii!! Ja ha passat el cap de setmana i ha anat molt bé! He tingut temps per descansar i a més l'he aprofitat moltíssim. Cada dia tinc menys gana i més forces, és increïble! M,està costant moltíssim acabar la botella de litre i mig de sirope, amb prou feines bec la meitat! A més l'estic avorrint moltíssim, per sort, dissabte vaig passar-me pel corte inglés a comprar més sirope, i vaig aprofitar per comprar-ne un de diferent, ara ho estic fent amb sirope de agave, i té un gust bastant diferent, així que algo és algo!!
A part d'això també vull comentar que durant aquests dies he pensat moltíssim més en el tabac... el que em fa pensar que utilitzo el menjar i el tabac per reduir l'ansietat... i això no m'agrada gens... però entenc que encara fa poc temps que ho vaig deixar i aquesta ansietat seguirà reduint-se gradualment.
Comentar també que estic sentint certa repulsió per aliments greixosos o preparats a base de sucres refinats... és a dir, aliments que no aporten res nutritivament. Se'm fa l'estómac petit quan hi penso... en canvi, em moro de ganes de menjar una poma o una pinya, fruits secs , panses, salmó... mmm!!!!
Seguiré amb la cura fins dimecres a la nit, per fer els 10 dies, i dimecres a la nit tastaré el meu primer sòlid!! Hem comentat d'anar a un japonès a fer una sopa de miso o d'alga wakame i unes peces de sushi... se'm fa la boca aigua només de pensar-hi!!!!! Aiiiixx, és que realment durant aquests dos dies he pensat molt més en menjar, el cap de setmana és molt social i convida a menjar... a veure amb quines energies em llevo demà!! Espero reenganxar-me a la rutina amb les mateixes ganes, ja només queda la recta final!

No hay comentarios:

Publicar un comentario