viernes, 27 de enero de 2012

6è dia de dieta!!! ANA

Avui ja puc dir que és el meu ÚLTM DIA DE DIETA!! Demà faré un semiayuno combinant el sirope amb fruita i verdura. No us podeu imaginar què feliç em fa recuperar la meva rutina diària! Aquesta setmana ha sigut molt estranya, ha passat molt ràpid i no ho he passat malament, però és avorrit no poder quedar amb una amiga per fer un cafetó ben carregat, sortir a sopar porai amb en Jal o dinar amb els companys de feina al migdia, quan no ho tens te'n adones que aquestes petites coses t'omplen més del que sembla... és com si la rutina et proporcionés algo de felicitat. He estat molt animada durant tota la setmana, però he tingut moments en els que em sentia trista i apagada. També he hagut de deixar de fer coses que m'agraden, com anar a córrer o fer ioga, no em sentia amb prous forces. Però tot i això ha valgut la pena tornar a fer aquesta cura. He seguit aprenent moltes coses i sobretot aprenent molt de mi mateixa... aixx... però quina poca credibilitat dec tenir ara mateix... ara mateix em menjaria una pizza quatre estacions amb una botella de vi negre i una copa de maduixes amb nata i xocolata desfeta!!! i un carajillo de baileys!! Neeeh... en el fons sé que a la tercera mossegada de la pizza ja no podria seguir :) Demà us segueixo explicant! Muua!

No hay comentarios:

Publicar un comentario