lunes, 23 de enero de 2012

2n dia de dieta!!! ANA

Ja quasi ha acabat el segon dia, iuuuuju!!! El dia ha passat molt bé, realment el moment més dur ha sigut haver d'explicar-ho a la feina, tothom pensa que estic volada i tinc pensaments d'anorèxica suÏcida, i això m'indigna molt!! Però al sortir de la feina he anat a fer una tissana amb en Juanma i a comprar-me un llibre al fnac i això m'ha ajudat a airejar-me, realment estic molt tranquil·la i a gust, no passo gens de gana i tinc moltíssimes forces. M'està suposant molt poc esforç i això m'anima moltíssim, estic experimentant sensacions diferents, tinc el cos molt més relaxat i més forces que la darrera vegada. Així que esperem que això no canviï durant els propers dies! Anem a pel tercer dia!

No hay comentarios:

Publicar un comentario