jueves, 26 de enero de 2012

5è dia de dieta!!! ANA

Aixxx! 5è dia!! Avui he tingut moltíssima més energia que els altres dies, és com si el meu cos hagi decidit agafar reserves d'un altre lloc (no sé d'on). A més a més tinc la sensació permanent d'estar empatxada... potser és que començo a estar avorrida del sirope, el trobo bo, però és molt avorrit alimentar-te del mateix cada dia! La part negativa d'avui és que em fa mal la panxa (és que necessito anar al lavabo i no puc!! és horrible aquesta sensació!). Però bueno, ja només em queda un dia sencer, dissabte combinaré el sirope amb alguna fruita i/o verdura, iogurt... i diumenge c'est fini!! Començo a estar molt impacient per tornar a la normalitat i portar una dieta normal, em ve molt de gust començar a cuidar-me més i menjar amb el cap... mentre fas el sirope te'n adones que qüasi mengem per addicció i de la importància de l'alimentació sobre la nostra salud, estat anímic, energia... tinc moltes ganes d'alimentar-me amb aliments sans i molt nutritius (a veure quant de temps em dura... fijo que en una setmana m'estic inflant de cafè, alcohol i donetes!!! jijijiji)

No hay comentarios:

Publicar un comentario