martes, 24 de enero de 2012

3r dia de dieta!!! ANA

Holaa!!! Avui és el mer tercer dia, segueixo molt tranquil·la i a gust, res de gana i gens d'ansietat, però començo a trobar en falta els actes socials. Per exemple, avui al sortir de la feina he anat a fer una tissana amb la Susana, al costat teníem dues noies fent una copeta de vi negre amb unes olivetes que m'han fet una enveja increïble!!! El problema no és la gana, és el fet d'acabar una jornada laboral i poder donar-te un luxe, anar amb una amiga a fer una copa de vi i explicar-te el dia, són aquestes petites coses les que realment es troben a faltar. D'altra banda, estic experimentant sensacions diferents, l'altra vegada tenia l'estòmag totalment tancat, el notava dur i petit i se'm regirava veient menjar, aquesta vegada no... potser només és qüestió de temps. Físicament segueixo amb el mateix problema de sempre, no puc anar al lavabo, el cas és que en tinc ganes, però res de res! Encara tinc tota la carn a la brasa de dissabte a dins i em noto el baix ventre pesat, espero que això s'arregli aviat, sinó explotaré... en fi, això és tot per avui, vaig a llegir una estona al llit i a descansar! Estic dormint taaan bé aquest dies :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario