domingo, 22 de enero de 2012

1r dia de dieta!!! ANA

Ja ha passat el primer dia i de moment em trobo perfecte! No he passat gens de gana ni d'ansietat, no estic cansada ni agobiada, crec que psicològicament estic molt més ben preparada que la primera vegada. Físicament encara no noto millora, segueixo sentint-me pesada i no he pogut anar al lavabo, però cal dir que ahir vem celebrar l'aniversari d'en jal a una braseria i em vaig afartar de pollastre a la brasa, patates al forn, gelat i quasi una ampolla de vi per mi soleta, (patètic), així que avui realment estic empatxada. Haurem d'esperar com van els propers dies. Demà hauré d'anar a treballar i em preocupa no tenir prou forces per tirar endavant durant la jornada, però de moment estic molt animada i amb moltes ganes de continuar endavant! Amunt amunt!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario