miércoles, 25 de enero de 2012

4rt dia de dieta!!! ANA

Un dia més!! Yupiiii! ...però quin avorriment de dia! avui ha sigut un dia molt llarg, no tinc gens de gana ni de nervis, tinc la sensació de tenir tots els òrgans molt relaxats, me'ls imagino a tots en mode panxing tot tirats per on poden i badallant, però alhora estic desanimada i amb poques energies... potser ha sigut el fred que feia avui a l'oficina o el pur avorriment, no ho sé, però demà espero llevar-me amb les mateixes energies que els primers dies. Avui m'he preparat la pòcima màgica per demà amb bastanta cayena, a veure si el gustet picant em manté més desperta. Segueixo notant l'estómac super relaxat i destensat, és una sensació molt agradable... però estic molt assossegada i amb ganes de fer la recta final. Aps, una curiositat! l'altra vegada vaig tenir l'antojo de menjar pa amb tomàquet i pernil durant tota la dieta, però aquesta vegada no en tinc cap :( encara no sé que és el primer que mossegaré! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario