martes, 27 de enero de 2009

9è dia de dieta!!! SIN PIZZA Y SIN CERVEZA, ANA NO PIERDE LA CABEZA

Encara no em puc creure que avui sigui el meu ÚLTIM DIA DE DIETA!!! Tinc la sensació que demà em llevaré, faré un got de sirope i tatxaré un dia més al meu calendari... i així successivament fins l'eternitat!!! Sense cap dubte, el meu cos s'ha acostumat a aquesta rutina i no us podeu imaginar que feliç sóc pensant en tot el que faré aquest vespre, demà, demà passat i tot el cap de setmana!! Això si, a part d'avui, que soparé torrades amb tomàquet i pernil dolç (i una magdalena que m'ha comprat en ferran, jijijij), els propers dies replantejaré els meus hàbits. Visca la fruita, les verdures i el peix!!!!

La veritat, és que fent aquesta dieta he aprés moltes coses: la primera, que mengem per menjar i sobretot mengem per gula, segona, que sóc més capaç del que creia, tercera, que adoro la meva vida social i quarta que menjar és un plaer del que en gaudim cada dia i no ho apreciem!

Demà procuraré escriure unes últimes línies explicant com va ser el meu primer àpat sòlid després de 216 hores sense mastegar! 216 hores!! i sembla que era ahir que començava.

Finalment, per tots aquells que us plantegeu començar la dieta, us aconsello que no la comenceu MAI en cap de setmana i que us prepareu perquè dissabte i diumenge són fatídics, però la resta de dies, de debò, que no costa gens!


No hay comentarios:

Publicar un comentario