lunes, 26 de enero de 2009

ja fa dies que vaig acabar...TÀNIA

Dijous va ser el meu ultim dia de dieta...no podia més...bueno, si que hagués pogut, però necessitava notar el sabor d'alguna cosa que no fos el gust del pebre de caiena...
Divendres vaig anar amb els de la feina al tipic bar de poligon on fan menú i em vaig menjar una amnida de tomaquet i formatge fresc i de segon salsitxes...però em va sentar fatal! com quan surts de festa i algo et senta malament...una baixada de tensió increible...pero vaig seure un rato i se'm va passar...suposo que també va ajudar el menjar ràpid en un lloc petit ple de gent...em vaig agobiar i prou...
Vaig arribar a casa, vaig fer la siesta...i per la nit mexicà!! que em va sentar genial!!
La unica diferència que noto d'ara a abans de fer la dieta és que amb res ja m'atipo...suposo que el fet d'haver-me estat alimentant de liquid durant una setmana ha fet que el meu estomac es faci més petit i per això s'omple abans...
Si us dic la veritat no he tornat a pesar-me, perque si em peso i veig que ja he recuperat pes (que segurament és aixi) em donarà un xungo!!
I ja està, aquesta ha sigut la meva experiència amb la dieta del sirope de arce...
Ana!! t'envio molts anims!! ja portes 8 dies, campiona!

No hay comentarios:

Publicar un comentario