lunes, 26 de enero de 2009

8è dia de dieta!!! ANA

8è dia ja!! yuuuuhuuu!! Bé, doncs torna a ser dilluns i torno a veure les coses d'un altre color... ara acabo de rellegir l'entrada d'ahir i és curiós comparar el meu estat anímic d'ahir amb el d'avui... realment el cap de setmana ha sigut un infern, tenia la sensació que el cap de setmana m'havia xuclat totes les forces, estava trista, cansada i enfadada... i el fet de pensar que no acabava la dieta fins dimarts se'm feia una muntanya... però ara que torno a enganxar el ritme de la setmana de cop i volta tot sembla molt més fàcil, no penso en menjar ni el que menjaré, torno a estar “tranquil·la” amb mi mateixa i tinc la sensació que podria fer 5 dies més de dieta... però no caerá esa breva!!!!! demà al vespre menjaré el meu primer sòlid!! Definitivament només faré 9 dies de dieta ja que vull tenir una mica més de marge per poder ser una persona pràcticament normal aquest cap de setmana. De dimecres a divendres m'alimentaré de caldos, fruites i verdures i el cap de setmana introduirem pizza i pasta!! mmmmmmm!! crec que aquest cap de setmana serà el cap de setmana més feliç de la meva vida... i també crec que a partir d'ara faré un replantejament de la meva dieta i els meus hàbits, trobo que és un moment perfecte per fer-ho.


No hay comentarios:

Publicar un comentario