viernes, 23 de enero de 2009

5è dia de dieta!!! ANA

Cinquè dia!! yuuupiii!! ja he fet més de la meitat i encara segueixo bastant animada... i ho estaria molt més si no fos la única persona que ara mateix està fent la dieta!! Tània, que ja hagis acabat no t'excusa per no escriure al blog!! explica'ns com va ser l'últim dia!! I òscar, tu ens deus moltes explicacions...

Bé doncs, la meva idea és fer la dieta fins el proper dimarts i el dimecres començar a menjar alguna cosa sòlida, és a dir, 9 dies en total, però tot depèn de com sigui aquest cap de setmana. Si aquest cap de setmana ho passo molt malament aguantaré fins el diumenge a la nit, però el dilluns ja començaré a menjar. En tot cas procuraré escriure molt al blog perquè estigueu ben informats... tot i que tinc la sensació de que com sóc la única que ho està fent, sóc la única que llegirà aquest blog!!

Hola Ana!!!

Hola!!!

Ahir al vespre vem fer amb en ferran una llista de coses a fer aquest cap de setmana que no impliquin menjar ni beure... i el resultat va ser depriment: anar a fer una infusió, anar al cine, dormir... que bé!!!

En resum, que estic molt bé, no estic cansada, no tinc gana, no estic marejada ni agobiada però començo a trobar a faltar la meva vida!! la vida de l'Aneta consistia en fer cervesetes, pizzes, anar a sopar porai i fer unes braves amb els amics...però vaja... mirem el cantó positiu: 4 dies i c'est fini!!

Elsita, si comences a fer-ho aquest dissabte, siuplau, donem-nos suport mútuament!

Un petonet a tots


No hay comentarios:

Publicar un comentario